Thursday, December 31, 2009

I am BACK!

Hey guys!
Wow, I am SO sorry I have neglected everyone... I actually broke my laptop and it took about a month for them to fix it... It was a real bad experience, let me tell you! But now, everything is back to normal, and I am back for good! I can not wait to start scrappin' again, I really missed it. So stay tune, I will be back shortly with some layouts! I wanted to take the time and to wish you all the best for this new year's to come, may it be filled with joy and special moments with your loved ones!
See ya!
Mycau =)

Salut!
Wow, je suis terriblement désolée de mon absence pendant ce dernier mois... J'ai accidentellement brisé mon ordinateur, et puis bien ca leur a pris environ un mois a le réparer. Pas fort comme service, laissez-moi vous dire! Mais bon, peu importe, je suis finalement de retour et je vous avoue que j'ai VRAIMENT hate de me remettre a scrapper! Alors revenez bientot, parce que je me remets au travail bien vite! Je voulais aussi prendre un petit moment pour vous souhaitez une bonne année, remplie de joie et de moment inoubliables auprès de vos familles et amis! Que cette année soit remplie de bonheur!
A Bientot!
Mycau =)

No comments:

Post a Comment