Thursday, May 14, 2009

One Kit Call!

Hi guys!
I'm super excited right now. I got the chance to make my very first one kit call! I think it's a pretty good way of practicing, and I feel very lucky as the kit I am doing it for is freakin' A-M-A-Z-I-N-G. It will be out next Wednesday, so be sure to come back and get your links! The kit is Plum Paradise, and was created by JW`s DigiScraps. She is a great designer, and I am honoured to scrap for her. Be sure to check her blog out! So put that date on your calendar: Wednesday, May 20th. You won't be disappointed! In the meantime, I'd like to post a layout that I did for the STS quote challenge. It was done with the Home Grown Collab kit by Scrappy Cocoa & Flowers Scraps. Make sure your grab it NOW because it's a freebie only 'til next week! So hurry! It's a wonderful kit with tons and tons of colorful, fresh and summery papers & elements! As usual, just click on the previews to get to each designer's blog.
And that's it for now!

See ya!
Mycau =)
♥♥♥

Salut!
Je suis super excitée présentement, puisque je fait mon premier One Kit Call! C'est super amusant, et en plus ça me fait pratiquer! Je me considère pas mal chanceuse, parce que le kit est simplement

M-A-G-N-I-F-I-Q-U-E!!! Il sera disponible Mercredi prochain, alors assurez-vous de revenir afin d'obtenir les liens! Le Kit s'intitule Plum Paradise et a été créé par JW's DigiScraps. Elle est une très bonne designer et je suis honorée de scrapper pour elle! N'oubliez pas d'aller voir son blog! Alors, à vos crayons, et marquez cette date sur vote calendrier: Mercredi, le 20 Mai. Vous ne serez pas déçu, ce kit est simplement merveilleux! Et si vous aimez le mauve, vous ne pourrez vous passer de ce kit! En attendant, je vous affiche une page que j'ai fait pour un challenge sur STS. Elle a été fait avec le kit Home Grown, une collaboration de Scrappy Cocoa & Flowers Scrap. C'est un kit coloré, rafraichissant et parfait pour vos pages d'été! Comme à l'habitude, vous n'avez qu'à cliquer sur le preview afin de vous rendre sur leur pages respectives! Mais dépêchez-vous, il est présentement en Freebie, mais ne le sera plus très très longtemps...
Voilà tout pour l'instant!

À bientôt!
Mycau =)
♥♥♥



Photobucket



No comments:

Post a Comment